Sunday, August 11, 2013

Incoming Postcards Week #5&6

From Singapore. 
Tämän kortin olen jo näyttänyt aikasemmassa postauksessa, mutta laitan sen vielä kerran skannattuna ^,^

From China. 
Taitaa olla näiden viikkojen lempikortti! Tykkään just tämmösistä kiinalaisista korteista, jotka kuvastaa perinteisiä kauneusihanteita ja vaatteita!:)

 From China. 

From Hong Kong.

From China. 
Ensimmäinen Beijing Opera/Chinese Opera -korttini! Tykkään noista asusteista ja meikeistä mitä ne käyttävät, ja haluun alkaa keräillä enemmänkin samaan sarjaan/yleisestikin samaan teemaan kuuluvia kortteja.

Ihanat pandasisarrukset Kiinasta!

From UK.

From Taiwan. 
Toinen juttu, mitä oon nyt alkanut keräillä, on lippu- ja karttakortit! Tähän mennessä ei taida olla kuin nää pari lippukorttia koossa, mutta hiljaa hyvä tulee..:)

From Taiwan.

From Singapore. 
Singaporealainen kirjekaverini lähetti tämän kortin minulle käydessään eläintarhassa! 

From France. 
Ranskalaiselta kirjekaverilta :) Hän lähetti tämän minulle käydessään Pariisissa. En ole mikään kukkakorttifani, mutta tää on kyllä aika nätti ^_^!

From Norway. 
Ensimmäinen korttini Norjasta!

From China. 
Festivaalikortti, tykkään! 

From China.
 Kukkamaalaus! En tiedä onko tää kortti tässä ihan oikein päin ku tuolta oikeesta sivusta näyttäis kasvavan jotain ruohoa mut kuitenkin tossa oikeessa reunassakin kasvaa jonkinmoista rehua?... :D

Pandat pyörii Kiinasta kohti Suomea!!:D Tää kortti on niiiin söpö!

Ja taas pandakortti! Kiinasta tämäkin. Kattokaa tota vikan ruudun pandaa ku sillä on kieli ulkona:D 

Mitkä oli teidän tän viikon lempparikortit?

4 comments:

  1. toka kortti on niin kaunis<3! + tokavika taas on ihan ylisöpö :D!

    ReplyDelete
  2. Olet saanut tosi paljon kortteja Aasiasta. Tykkään melkein kaikista mitä olet sieltä saanut =) . Toi nainen tämän postauksen toisena on ehkä kuitenkin sitten se kaikista paras. Tulisipa minullekin noin paljon kortteja Kiinasta ja sieltä päin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon saanut nyt tälläisen korttiryöpyn Aasian suunnalta yksityisswappien takia!:) Monet on pyytänyt mua vaihtoon, ja mäkin oon pyytänyt ihimisiä. Sunkin kannattaa rohkeesti lähestyä jotain ihmistä jos haluut saada tietyistä maista kortteja!:)
      Kiitos kommentista!

      Delete

Thank you for your comment (*´▽`*)ノ゛