Wednesday, December 4, 2013

Tour Around My Desktop ~NEW VERSION~

This is a tour around my desktop updated versio~ I did a similar post previously (you can view it here) but as I moved back home I reorganized my snail mail stuff! So here comes a new version! Actually I've worked on this blog post for so long that I already switched rooms! Now I have all my snail mail stuff organized totally differently!! Since I've put effort on this post I decided to go ahead and just post it although the photos are old :D Hope you like what you see ^,^

Eli uusi versio, siitä millaiselta työpöytäni ympäristössä näyttää! Tein samanlaisen postauksen jo aikaisemmin, mutta muutettuani takaisin kotiin oon järjestellyt kaiken uudelleen. Nyt täytyy kyllä sanoa, että oon tehnyt tätä postausta niin kauan aikaa, että tässä välissä oon jo kerinnyt muuttamaan taas uuteen huoneeseen eli kaikki näyttää taas ihan erilaiselta!:D Harkitsin, että hylkään tän postauksen ku ei mun huone enää tältä näytä, mutta päätin kuitenkin julkaista sen, kun oon nähnyt kuitenkin vaivaa sen eteen. Pitäiskköhän mun tehä tästäkin päivitetty versio...:P

Yleisnäkymä mun puolelta. Minä ja mun veli siis jaettiin huone ennen, ja ostettiin puoliks toi pöytä meille :D

Tarkempi kuva pöydästä. Näyttää hirveen siistiltä :D Oikeesti toi pöytä(ja koko meidän huone) näyttää aina ihan kaatopaikalta :D Siivosin tän postauksen kunniaksi.

Taas lähikuvaa. Oon tainu muokata näitä kuvia vähän liikaa ku noi mustat osat kuvissa näyttää jotenki rakeiselta x_x

Kynäpurkki, joka on tuttu jo edellisestä huonepostauksesta. Norsu-teippirulla on Tigeristä(norsu on mun lempieläin, niin mun oli pakko napata se mukaan nähdessäni sen :P) 

Arvaatteko mitkä on mun lempikynät?:D

Tossa vihreessä purkissa säilytän mun leimasimet, liimat, Deco Rushit ja muut yleishyödylliset jutut, joita tulee käytettyä useasti.

Kuva ylhäältä otettuna.

Pöydän vetolaatikkoon oon järjestellyt mun kaikki snailmail-jutut. 

Tässä on mun kaikki kuviolliset teippirullat.

Ja tässä kaikki paperi/washi-teipit! Tykkään nykyisin paljon enemmän paperiteipistä, niin noi muut on jäänyt paljon vähemmälle käytölle..


Vihkot: kisu-vihko on mun 'päiväkirja', missä on kylläkin tähän mennessä vaa kirjotettu kahdesta päivästä :'D ja oon liimannu sinne ulkomailta saatujen karkkejen kääreitä ja jokaisesta teipistä mitä mulla on niin samplet. Toinen ruskee vihko on mun luonnoslehtiö ja viiminen vihko on mun matkapäiväkirja, jossa ei kyllä sielläkään oo tähän mennessä kuin yksi merkintä :D Postimerkkini säilytän tossa kansiossa, mikä tulee aina merkkitilauksen mukana ja tossa cutie school -muovikansiossa säilytän mun kaikki teippinäytteet!

Kaikki paperiteippinäytteet jotka oon saanut. 

Unohdin ottaa tästä kuvan, kun se on kiinni, mutta toi on sellanen kansio, missä on tullut muumipostikortteja. Säilytän siellä nykyisin mun kaikki muistilappuset.

Hieman huono kuva muistilapuista.

Kirjekuorikokoelmani :D

Kuva muutamista suosikkikuoristani.

Kirjepaperikokoelmani. Aina tuntuu, ettei oo mitään mille kirjottaa, mut nytkun katon tätä kuvaa, niin onhan noita kertynnyt aikamoinen kasa. Ongelmana vaan on, etten millään raaski käyttää niitä! Varmaan yli puolet noista seteistä on vielä avaamattomia!

Tarrat. Avatut tarra-arkit säilytän tuolla Jetoy-cat -kansiossa, ja tossa läpinäkyvässä kansiossa on kaikki avaamattomat arkit. Keskellä on kasa sekalaista sakkia. Tarrojen kanssa on sama juttu kuin kirjepapereidenkin; mulla on varmaan kymmenittäin avaamattomia tarra-arkkeja, muuten vaa yksinkertaisesti raaski avata ja käyttää niitä. Kellään muulla sama 'ongelma'?:D

Kuva osasta mun lempitarroista.

Seinään oon läntännyt pari mun senhetkistä lempikorttia ^_^

Vaatekaapissa on kaikki saapuneet kirjeet siististi pahvilaatikossa ja mun 30v. vanha painonmittaaja (tuli totaalinen black outti enkä muista miksä niitä oikeesti kutsutaa :'D)


Toiseen kaappiin oon tunkennut kaikenlaista sekalaista roinaa, mm. mun kaikki saapuneet postikortit on tuolla alhaalla oikeella.

Tossa pussissa säilytän mun kaikki pakkausmateriaalit.  Tuolla on hirvee kasa pahvilaatikoita, jotka oon purkannu ja litistänny ku oon napannu sopivia aina töissä jemmaan kun on tullu uusia kuormia tavaraa :D Sit mulla on järjetön kasa kuplamuoviakin, ku säästän aina kaiken mitä saan tilausten yhteydessä! 


Saapuneet postikortit -laatikko lähikuvassa. Laskin noita yksi päivä, ja onhan niitä kertynnyt jo reilusti yli 200 kpl! Vähän hassua, että Postcrossingin kautta oon saanut vaan n. 20 postikorttia ja muut onkin sitten tullut yksityisswappien myötä!

Tältä meijän pöytä näyttää useimpina päivinä! :D Datausnurkka.

6 comments:

  1. Ihana tällänen postaus!!!
    Mulla on just toi sama ongelma kun sullakin että kaikenlaista tavaraa on kertynyt mutta ei millään raskisi avata ja käyttää niitä :D! Aina miettii että tää on mun ainoa tällänen tarra / kirjepaperi tai mikä vaan, nyt jos käytän sen niin sitten se on "hävinnyt" multa ikuisesti :D Ja onhan avaamattomat ja käyttämättömät tuotteet aina esteettisiä ja ilo silmälle, niitä on kiva ihastella :D
    Sain nyt jostain syystä inspiksen itekkin, et tekis mieli mennä kuvaileen tarrat ja kirjepaprut yms :D Jos et pahastu että vähän varastan ideaa ;)?
    Niin ja miks en oo ite tajunnu laittaa johonki paperille näytteitä omista teipeistä... Aina mietin ja huolehdin että voi voi sitten kun se loppuu niin mulle ei jää itelle siitä mitään jäljelle :D
    Ps. Jenny.. se painonmittaaja.. se on vaaka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva et tykkäsit tästä postauksesta!
      Niimpä, ne avaamattomat paketitkin ihan itessään on jotenkin ilo silmälle ja jos sitä sit lähtee availemaan ja nappaa vaikka yhen tarran sieltä ni se ei oo enää sama juttu :'D Ja en toki pahastu jos kuvailet sun tarroja ja kirjepapruja!! Olis vaa kiva nähä sunkin kokoelma :D

      Hahaha ainiiii, kiitos muistutuksesta xD Pitää muokata blogitekstiä nyt on on oikee sana taas tiedossa :D

      Delete
  2. Hello hello. I've been always wondering how snail-mailer desk looks like. It's fun seeing your desk anyway. Full of cards, washi tapes, etc.
    I can spot Kim Jae Joong from DBSK, ohh, I love him too ^^

    http://delicious-to-c.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad you liked my post!!
      Hehehe yeah, I love him too xD Great to find another JJ fan :D

      Delete
  3. You have amazing desktop. I got a little messy, but soon I'll do a big cleanup :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment (*´▽`*)ノ゛