Monday, August 12, 2013

Mail from Taiwan

Tyttö Taiwanista pyysi minua vahtoon kanssaan. Hän halusi Muumijuttuja joten niitä sitten laitoin hänelle menemään kirjekuoren täydeltä(en muistanut kuvata tänne blogin puolelle sitä valitettavasti) Tänään mun paketti meni hänelle perille ja itse sain hänen lähettämänsä paketin jo viime viikolla!

 Tälläisessä kirjekuoressa hänen lähettämänsä asiat saapuivat.

 Ja tällästä löytyi sisältä ^_^ Tosi paljon kaikkea kivaa; kirjanmerkkejä, tarroja, kortteja, muistilappusia, teippiä... Mukana tuli myös kirje. Olin kyllä sanonut hänelle, etten etsi kirjekavereita tällä hetkellä, mutta näyttää siltä, että ei auta muu kun vastata. Hän lähetti nimittäin esittelykirjeen ja vielä tukun kysymyksiä minulle ja lopussa vielä lukee, että toivottavasti vastaan pian! Uusia kirjekavereita on aina kiva löytää, varsinkin kun tämä tyttö nyt erityisesti vaikuttaa tosi mukavalta. Mulla vaan on jo Taiwanista etukäteen kirjekaveri ja mun periaate on että vaan 1 kirjekaveri per maa. Mulla on nyt kanssa sellainen pieni pulma, että mulle on tullut pari sellaista kirjekaveria, joiden kanssa en jaksaisi kirjoitella. Tämä kuulostaa ehkä hieman tylyltä, mutta useasti sovitaan jonkun kanssa alkavamme kirjeenvaihtoon, mutta sitten parin kirjeen jälkeen huomaakin, että ei meillä olekaan niin paljoa yhteistä eikä juttu oikein kulje. :( Onko kellään sattunut samanlailla? Mietin, mikä olisi kohtelias/hyvä tapa lopettaa kirjekaverisuhde tai mitä voisi sanoa? 

Taiwanialainen lähetti minulle tälläisessä muovissa washi-teippiä. Oon nähnyt, että muutkin ovat tehneet samallalailla, ja mäkin haluun!:D Tää on niin kiva tapa vaihdella teippejä ja lähettää pieniä näytteitä muille. Oon jo testannutkin tätä kerran, mutta mulla ei oo tollasta muovia, mikä sopisi tähän parhaiten, vaan käytin siihen mitä kotoa löytyi.. Mistäköhän tollasta muoviläpyskää mitä voi saksilla leikellä ostaa?

6 comments:

  1. Itsellä yksi kirjekaveri laittoi viestitse Facebookissa että joutuu lopettamaan kirjoittamisen.. Kunhan laitat ihan totuuden mukaisesti syyn miksi haluat lopettaa kirjeenvaihdon niin luulisi vastaanottajankin ymmärtävän.. Itsekin petyin hieman ilmoituksesta, mutta ei sille mitään vaan voi jos ei oikein kemiat kohtaa.. Parempi puhua kaverin kanssa siitä kuin jättää vain kylmästi vastaamatta! :)
    Jos kirjekaveri suuttuu tai ei ymmärrä niin sille ei vain voi mitään!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, totta! Täytynee heti laittaa sähköpostia. Toivottavasti hän ymmärtää ^,^ Tää on kyllä kurjaa, mutta tällästä se joskus on. :/

      Delete
  2. Itse olen washiteippipätkiä lähettänyt sillai, että olen tuevan pahvin päälle (esim. tyhmä postikortti) laittanut kirkasta pakkausteippiä ja siihen sitten washiteippejä.

    ReplyDelete
  3. English? :)
    I really like your blog, and it would be sad if you just write in Finnish... But ofc., it's your choice!

    ReplyDelete

Thank you for your comment (*´▽`*)ノ゛