Wednesday, January 1, 2014

Japanista Japaniin

Tämä pieni paketti saapui Japanista jo hyvän aikaa sitten:



Ihania talvipostimerkkejä!


Tämmöistä löytyi paketin sisältä. Herkkuja, Hello Kitty -tarroja, pari teippirullaa ja kirje.


Lähikuva teipeistä. Oon ihan rakastunut noihin! 

Tässä on kirje mun toiselta kirjekaverilta Japanista ja mun vastaus hänelle(sininen kuori). Mulla on ollut yleensä tapana, että vain yksi kirjekaveri per maa, mutta sääntöön on tullut nyt jonkin verran poikkeuksia >x< Vaikea ylläpitää tälläistä 'sääntöä', koska maailma on kuitenkin tulvillaan erilaisia ja kiinnostavia ihimisiä. Jos joku uusi ihminen pyytää kirjeenvaihtoon, niin on tosi vaikea kieltäytyä, jos hän vaikuttaa niin mukavalta ja sellaiselta, jonka kanssa on paljon yhteistä >w<

Tässä vielä kirjeen sisältö kuvattuna.

2 comments:

  1. Kiva toi paketti :) Jotenkin tosi sulosen värinen ja noi postimerkit on aivan ihania :D <3 Hyvää uutta vuotta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin on!:) Kiitos, hyvää uutta vuotta sullekin!! Sori että mun kirjeessä on kestänyt taas >_< Lupaan lähettää sen piakkoin!!!

      Delete

Thank you for your comment (*´▽`*)ノ゛