Friday, December 28, 2012

Send Me Bubble Gum!

I recently hosted a bubble gum swap! I received different gums from the United States and United Kingdom (^0^)

Järjestin vähän aikaa sitten purkkavaihdon ja minun parini lähettivät Briteistä ja jenkeistä!!

U.K.:
Englanti:
An amazing little packet♡♡ I really liked the envelope she sent the gums in; it's an air mail envelope and super cute stamps on it!! I wonder if those kind of air mail envelopes can be found here in Finland or online store? They're my favorite envelopes (*_*) I love the air mail pattern!! So far I've received those kind of envelopes from UK, HongKong and South Korea.. so they must be sold somewhere in Finland too, right?!

Sain todella mukavan pikkupaketin!! Erityisesti pidin hänen kirjekuorestaan, koska se on airmail /lentoposti-kuvioinen!! Tykkään tuosta lentopostikuviosta, tuommoset kuoret on minun lemppareitani!! Tietääköhän kukaan, myydäänkö niitä jossain päin Suomea? Minulle on tullut postia tuollaisissa kuorissa Englannista, Hong Kongista ja Koreasta, eli pakkohan niitä on myös Suomessa myydä vai?? 

Close-up of the gums;
Lähikuva purkista:
As usual, I shared the gums with my brother and both of us enjoyed the gums! My favorite was the Cotton Bubble Gum!! It was cotton candy and inside it was gum. 
I also gave some gums for my another brother, his girlfriend, my mom and dad. Everyone gets to have a little international feeling when living with me~xD 

Niinkuin aina, maistelin purkkia veljeni kanssa. Kaikki purkat olivat hyviä, mutta minun lemppari oli Cotton Bubble Gum. Se oli hattaraa, jonka sisällä purkaa. 
Annoin noita purkkia myös toiselle veljelle, sen tyttöystävälle, iskälle ja äitille. Musta tuntuu, että mun veljen tyttöystävä varmaan aattelee, että mä oon ihmetyyppi kun välillä lähettelen mun veljen mukana sille kaikenlaista mitä saan ulkomailta :D 

Then the gums from U.S.A.:
Sitten on vuorossa Usa:n paketti:
SO MUCH DIFFERENT BUBBLE GUMS!! She sent them in a big packet. I can't even.. wow. I am very grateful! Now I have gum to chew for the whole next year =D 

Parini Yhdysvalloista lähettä kolme isoa pussillista ja yhden pitkän patukan purkkaa!! Vaihdossa ei tarvinnut lähettää läheskään näin paljon purkkaa, joten oli suuri yllätys! Nyt minulla on purkkaa varmaan koko ensi vuodeksi :D

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment (*´▽`*)ノ゛