Thursday, May 16, 2013

Purchases

New stamps ´w` I am quite short on money at the moment so I couldn't buy a lot. I love how the stamps have their own priority labels!

Uusia postimerkkejä! Mulla ei ollut hirveesti rahaa, niin en pystynyt ostamaan paljoa, muutama uusi merkki oli silti pakko saatava! Minusta on ihanaa kun monien merkkien mukana tulee nykyisin noita erikoisprioritytarroja! Aion säästää niitä omaan kokoelmaani ja lähettää priority-tarroja keräilevälle kirjekaverille niitä myös :) 
Noi oikeanpuoleiset postimerkit on kanssa hauskoja, kun ne kuvaa Suomen 'perinneurheilulajeja'. Näitä on kiva laittaa ulkomaille menevään postiin ja selittää mitä ne kuvaa. Varmaan saa kaikki taas Suomesta oudon kuvan! :D

 New blue envelopes(only 1€!) and decorative tapes(2€ for three rolls!) from Tiger.

Uusia sinisiä kirjekuoria ja kuvioteippejä. Ostin kun halvalla sain. Kuoret 1€/10kpl ja teipit 2€/kolme rullaa. Tiikeri-kaupasta. 

A close-up of the tapes. // Lähikuvaa teipeistä.

Yesterday I went on a school trip to Tampere and there was this shop where you could buy ten cards for three euros so of course I couldn't leave the shop without them! 

Kävin eilen koulun kanssa Tampereella ja siellä olevassa kirjakaupassa sai 10 korttia kolmella eurolla eli joten arvata saattaa en voinut poistua sieltä ilman uusia kortteja :D

5 comments:

  1. i want the moomin priority sticker and stamp! hehehe XD
    are they for collection or you going to use them?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, you would't know because I wrote it in Finnish under the photo, but what I wrote is something like this: "I'm going to send some of the priority labels to my friend who I know collects them" and that friend is YOU! haha~ so you're going to get them. And sure, I'll use the Moomin stamps on the envie too!:)

      Delete
    2. YEAAAAAAAAA KAMSAHAMNIDA !!!!!!
      HAHAHAAHAHAHA

      Delete

Thank you for your comment (*´▽`*)ノ゛